top of page
  • תמונת הסופר/תWixit

למה חשוב להוסיף בלוג לעסק שלכם?

יותר ויותר עסקים קטנים כגדולים כבר הפנימו כי הדרך הנכונה ביותר לצבור נכסים דיגיטליים היא באמצעות יצירת תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים שלהם.

אז נכון שהרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על כל חלקה טובה של עולם התוכן השיווקי, אבל ההבדל בין פוסט בפייסבוק לפוסט בבלוג באתר שלכם הוא הבדל בין שמיים לארץ.

4 הסיבות העיקריות מדוע חשוב להוסיף בלוג לאתר שלכם:

קידום במנועי החיפוש (SEO)

אחד הקריטריונים החשובים ביותר לאלגוריתם החיפוש של גוגל הינו תוכן איכותי, מקורי ועדכני. ככל שהתוכן באתר שלכם יהיה רלוונטי יותר עבור הגולשים שלכם כך גם יעלה הדירוג שלו והוא יעלה למיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. בנוסף, אתרים שדואגים להעלות תוכן חדש לאתר באופן שוטף תמיד יקבלו עדיפות בתוצאות החיפוש על פני אתרים סטאטיים שבהם התוכן משתנה לעיתים רחוקות או לא משתנה בכלל. בלוג באתר שלכם יאפשר לכם להעלות בקלות תוכן חדש ורלוונטי וכך "למצוא חן" בעיני גוגל.

יצירת תוכן לא מוגבל בזמן

להבדיל מתוכן שיווקי שמפורסם או מקודם ברשתות החברתיות, לתוכן בבלוג שלכם יש חיי מדף ארוכים יותר והוא מהווה נכס דיגיטלי אמיתי שיכול לייצר לידים (פניות) מהאתר שלכם גם חודשים רבים לאחר שהעלתם אותו לאוויר.

ביסוס מומחיות בתחום

בלוג הוא דרך מצויינת להראות עד כמה אתם בקיאים ומקצועיים במה שאתם עושים. בעולם שבו קיימים כל כך הרבה שחקנים בכל תחום, הידע והמומחיות שלכם בענף יכולים להיות היתרון הגדול ביותר שלכם מול המתחרים שלכם ולעשות את ההבדל הקטן עבור מי שמחפש להשתמש בשירותים שלכם.

להכיר את הגולשים שלכם

הגולשים שמגיעים לבלוג שלכם יכולים לגלות לכם לא מעט עליהם ועל קהל היעד שלכם. פרמטרים כמו נפח תנועה, זמן ממוצע בכל פוסט וכדומה יעזרו לכם להבין לעומק אילו נושאים הכי מעניינים את הגולשים שלכם ואילו פוסטים מניעים לפעולה יותר מהאחרים ומעודדים את המבקרים בבלוג ליצור איתכם קשר מיידי באמצעות האתר.

מעוניינים באתר תדמית שבאמת עובד?


bottom of page