top of page
  • תמונת הסופר/תWixit

למה בחרנו לבנות אתרים בוויקס?

יש הרבה פלטפורמות מצויינות לבניית אתרים, אבל WIX יוצאת מהכלל!


הסיבות שבגללן בחרנו לבנות אתרים דווקא באמצעות WIX רבות ומגוונות, אבל כרגע נתייחס לשני היתרונות החשובים ביותר עבור הלקוחות שלנו.

חיסכון בעלויות

מאחר והקו המנחה שלנו הוא בראש ובראשונה עזרה לעסקים קטנים להצליח בעולם האינטרנט, חלק נכבד מההצלחה הזאת תלוי גם בניהול כלכלי נכון ובמזעור ההוצאות העסקיות הכרוכות באחזקת אתר תדמית מקצועי לטווח ארוך.

היתרון הענק של אתר הבנוי במערכת של WIX לעומת אתר וורדפרס למשל הוא הקלות והמהירות שבהם ניתן לעדכן תוכן, תמונות וכל אלמנט עיצובי אחר באתר. באתרי וורדפרס למשל כל שינוי בעיצוב או עדכון תוכן שחורג מהתבנית שעליה בנוי האתר ידרשו התערבות של מתכנת ועדכון ידני בקוד האתר.

באתרים של WIX אין צורך להתערב בקוד האתר כדי לשנות עיצוב או כדי להוסיף תכנים נוספים שחורגים מתבנית האתר, ואף לא נדרש שום ידע טכני כדי לבצע את השינויים הללו.

החופש מהתלות באיש פיתוח יכולה לחסוך לעסק קטן אלפי שקלים בשנה על שעות פיתוח ולכן זה יתרון משמעותי ביותר.


חיסכון בזמן וגמישות עיצובית

כאמור, עדכון תוכן ותמונות באתרי WIX הוא עניין כל כך פשוט שאפילו אם אתם לא ממש אוהבים מחשבים תוכלו לבצע זאת בקלות ובמהירות ללא כל ידע טכני.

בנוסף, אתרי תדמית שייכים לעולם העיצוב, וכמו הרבה עסקים אחרים בתחום העיצוב, גם הם מושפעים מאופנות חולפות וטרנדים.

נאמר שיש לכם אתר WIX ישן שניבנה לפני מספר שנים והגיע הזמן לעשות לו מתיחת פנים כללית כדי להתאים אותו לסטנדרטים החדשים - לא יהיה מדובר בהוצאה כספית גדולה במיוחד ובדרך כלל ניתן יהיה לבצע את העדכון בזמן קצר יחסית לעומת פלטפורמות אחרות.


מעוניינים באתר תדמית שבאמת עובד? לחצו כאן לפרטים נוספים >>

bottom of page